piątek, 5 grudnia 2014

Drogi Kliencie..

...nie jesteś pępkiem świata, gdy przebywasz na sklepie. Nie masz zawsze racji, baa praktycznie zawsze NIE MASZ RACJI. Naucz się czytać i słychać ze zrozumieniem, a co niektórzy w ogóle czytać. Jak miałeś zły dzień, to nie wyżywaj się na personelu. Czekaj cierpliwie w kolejce, a nie wydzieraj się żeby specjalnie dla Ciebie otworzono inną kasę. Mówienie "dzień dobry" czy "dziękuję" nic nie kosztuje. Pamiętaj, że komputer jak człowiek nie jest nieomylne. Jak widzisz, że personel jest zajęty obsługą kogoś innego, to poczekaj na swoją kolej i nie wtrącaj się w rozmowę. Uszanuj pracę jaką wykonuje personel i ni rozpierdalaj wszystkiego naokoło. Nie przychodź do sklepu 2 min przed zamknięciem i siedź tam jak długo sobie chcesz, pracownicy też chcą iść do domu.

0 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Wariatka kochająca czytać prawie wszystko co wpadnie w ręce, zakochana w takim samym wariacie uwielbiającym swoją muzykę i lokalny klub piłkarski.

Podczytuje

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Lubię czytać